مردم نباید مسئولان را فقط در قاب تلویزیون ببینند/منجلاب اقتصادی امروز نتیجه فاضلاب سیاسی دیروز است

دکتر محمد پای‌بست کاندیدا جوان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در حضور جمعی از حامیان خود اظهار داشت: در گذشته قطعا کم کاری هایی از سوی برخی مسئولین صورت گرفته اما با این وجود بازهم اقدامات بزرگی در کشور انجام شده است اما بدلیل ضعف رسانه‌ای که وجود داشت دیده نشد. ما باید همه این اقدامات را در کفه های یک ترازو بگذاریم تا سیاه نمایی با سفیدنمایی مطلق صورت نگیرد.
این کاندیدا جوان در ادامه افزود: در جمهوری اسلامی مسئولان بزرگی همچون شهیدان رجایی و مدرس در دولت و مجلس به مردم خدمت کرده اند و خدمات شایسته امثال این شهدا بوده که باعث بالنده شدن انقلاب اسلامی پس از چهل و اندی سال شده است.
وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین چالش های دولت و مجلس عدم تبیین عملکردها و بی واسطه صحبت کردن با مردم است که این موضوع مهم باید در مجلس آینده رفع شود.
دکتر محمد پای‌بست گفت: منجلاب اقتصادی امروز نتیجه فاضلاب سیاسی دیروز است و نباید اجازه دهیم بانیان وضع موجود امروز بجای پاسخگویی و محاکمه، طلبکار شوند.
وی در خصوص چالش های مجلس یازدهم اذعان داشت: مردم تهران 30 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند اما در کنار همه تلاش هایی که می‌کنند، چه تعداد از آنها در سطح حوزه انتخابیه خود و‌ خارج از مجلس دفتر دارند یا با حضور در محافل و مجالس و مساجد بصورت چهره به چهره پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم هستند؟ مردم نباید مسئولان خود را فقط از قاب تلویزیون تماشا کنند. نماینده مردم باید در بین مردم باشد.
وی قوانین موثر و مهم مجلس یازدهم را برشمرد و برجسته ترین ضعف این مجلس را عدم توفیق در نظارت بر اجرای قوانین دانست.
دکتر محمد ‌پای بست خاطرنشان کرد: باوجود اینکه بنده جوان هستم و موافق حضور نیروهای جوان و با انگیزه در مجلس آینده می باشم اما معتقدم جوان‌گرایی ما نباید باعث پیرزدایی شود و نباید تجربه پیشکسوتان پشت درب های مجلس بماند زیرا کشور برای عبور از مشکلات هم به توان و تجربه بزرگان نیاز دارد.
#نقطه_سر_خط